Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
A A A

Invitasjon til informasjonsmøte om offentlige anskaffelser

Publisert , Oppdatert 08. mai 2025
Møte mellom flere. Kalkulator og ipad.

Illustrasjonsbilde (AdobeStock)

Heim kommune har gleden av å invitere planleggere, arkitekter, entreprenører og andre aktører innen bygg- og anleggsbransjen til et informasjons- og dialogmøte om offentlige anskaffelser.

📍 Sted: Hotell Koselig
📅 Dato: Torsdag 5. juni 2025
🕚 Tid: Kl. 11:00–14:00

Vi starter med en enkel lunsj kl. 11.00, etterfulgt av faglig program.

Program:

Velkommen v/ Heim kommune

Faglig innlegg ved sivilingeniør Asle Ræder, Heim kommune:
«Slik jobber vi med offentlige anskaffelser – muligheter og krav»

Spørsmål og åpen dialog

Dette er en god anledning til å få innsikt i hvordan kommunen planlegger og gjennomfører sine anskaffelser, og til å stille spørsmål direkte til kommunens fagpersoner. Det vil også være mulig å komme med innspill og dele erfaringer.

Praktisk informasjon:
Møtet holdes i hotellets møterom med kapasitet på inntil 30 personer. Vi ber derfor om påmelding innen fredag 30. mai 2025.

Møtet er gratis. 

Lenke til påmeldingsskjema: https://forms.office.com/e/4xfHRMYPbU 

Eventuelle spørsmål kan rettes til Øyvind Engvik

E-post: oyvind.engvik@heim.kommune.no

Telefon: 416 00 281

Vi håper å se deg der!