Ledig stilling som seksjonsleder - 100% fast ved Helse og mestring
2. gangs utlysning, søknadsfrist 05.06.26
Vil du jobbe i en kommune der du blir satt pris på og får muligheter til å utvikle deg?
Vi i Heim kommune søker en engasjert, tydelig og relasjonssterk seksjonsleder til Heim helsesenter, avdeling Kyrksæterøra.
Hos oss får du en variert og spennende arbeidshverdag, et solid fagmiljø og kollegaer som heier på deg!
Enhet Helse og mestring er i full gang med Tørn-prosess for å styrke heltidskulturen, og dette gjelder også ledergruppen. Prosessen skal være ferdigstilt innen januar 2027. Samtidig utvikler vi tjenestene våre gjennom HelseHeim 2026, noe som kan gi endrede ansvarsområder fremover. Her får du med andre ord være med og forme framtida!
Stillingsannonsen finner du her - Seksjonsleder 100% fast Lenke til et annet nettsted.
Sist oppdatert
