Oppdatering: Nødnummer fungerer som normalt

Telenor opplyser at nødnummer er i drift igjen.
Det er fortsatt utfordringer med tale til andre nummer.
Hva kan du gjøre dersom du har akutt behov for å komme i kontakt med helsehjelp?
Dersom du har behov for akutt helsehjelp:
Ring til nødnummer 113. Hold linjen selv om du ikke får ringetone. Oppkoblingen kan gå tregt. Det kan ta alt fra 2-40 sekunder å få svar.
Behov for kontakt med legevakt:
Ring legevakten på 116117
Dersom du opplever problemer med å komme i kontakt med legevakten, anbefales det at du ringer til nødnummeret 113.
Om du ikke oppnå kontakt på telefon møt opp på et av våre legekontorene innenfor normal åpningstid:
Hemne Legesenter
Helsetunveien 15, 7200 Kyrksæterøra Lenke til et annet nettsted.
Halsa Legekontor
v/Tjenestetorget Lenke til et annet nettsted.
6683 Vågland Lenke til et annet nettsted.
Trenger du å komme i kontakt med Heim kommune?
Henvendelsen haster:
Dersom du har behov for å komme i kontakt med Heim kommune og saken haster har vi opprettet møtested.
Alternative møteplass i ordinær åpningstid (07.30 - 15.00)
- Rådhuset på Kyrksæterøra
Trondheimsveien 1, 7200 KyrksæterøraLenke til et annet nettsted.
- Tjenestetorget på Liabø
6683 VåglandLenke til et annet nettsted.
Dersom din henvendelse ikke haster ber vi deg sende oss epost eller vente til at telenettet fungerer igjen.
Sist oppdatert